Acest site este cofinanţat din Fondul SocialEuropean prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro

CAMPANIE - Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște

CAMPANIE 30 OCTOMBRIE 2014

Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște

În data de 30 Octombrie 2014, la Colegiul Economic ,,Ion Ghica” din Târgoviște a avut loc prima campanie de informare și conștientizare desfășurată în cadrul proiectului POSDRU/161/2.1/G/140070 cu titlul ,,Azi mă formez, mâine muncesc”, campanie organizată de către Partenerul 1 – S.C. ESTETIC CLAS S.R.L.

La această activitate au participat 52 de elevi ai Colegiului Economic ,,Ion Ghica” din Târgoviște.

Campania a fost susținută de către expertul comunicare și promovare, alături de acesta fiind prezenți un expert consiliere și orientare în carieră cât și coordonatorul de activități din partea partenerului.

Pe parcursul campaniei au fost susținute 2 prezentări PowerPoint cu titlul ,,Tranziția de la viața de elev la cea activă”.

  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște 4
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște 15
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște 14
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște 13
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște 10
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște 4
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște 15
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște 14
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște 13
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște 10
  • Colegiul Economic ,,Ion Ghica” Târgoviște

Elevilor le-au fost oferite informații privind oportunitățile de intrare pe piața muncii, modalitățile de elaborare a unui plan de carieră (redactarea unui Curriculum Vitae și a scrisorii de intenție), unde și cum își pot căuta un loc de muncă, cum să facă față provocărilor existente la intrarea pe piața muncii și cum să se adapteze mai ușor schimbărilor care se produc în momentul trecerii de la statutul de elev la cel de angajat.

Principalele mesaje cheie promovate:

⇒ Necesitatea cunoașterii abilităților personale și dezvoltarea acestora;

⇒ Identificarea locurilor de muncă corespunzătoare abilităților fiecărui elev;

⇒ Dezvoltarea încrederii în forțele proprii;

Elevii au manifestat un real interes, fiind receptivi la informațiile prezentate, iar în ultima parte a campaniei aceștia au interacționat cu membrii echipei de implementare a proiectului prezenți la eveniment, având astfel ocazia să schimbe idei și să primească răspunsuri la întrebări.

Beneficiarilor le-au fost distribuite pliante pentru a se informa cu privire la proiectul derulat, beneficiile aduse de participarea la activitățile proiectului cat și informații cu privire la tranziţia spre o viaţă activa în câmpul muncii

La sfârșitul campaniei elevii au beneficiat de servicii de catering

Noutăți

  • Descriere proiect +

    Azi mă formez, mâine muncesc! Investește în oameni! Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional SectorialDezvoltarea Resurselor Umane Mai multe
  • Obiective +

    Obiectivul general Acest proiect vizează dezvoltarea aptitudinilor de muncă ale elevilor aflaţi în situaţia de tranziţie de la şcoală la Mai multe
  • Rezultate anticipate +

    Activitatea 1 – transversală – presupune obţinerea următoarelor rezultate: 18 minute ale întâlnirilor lunare ale echipei de management; 6 rapoarte de progres Mai multe
  • 1